Inbjudan till SviPs årsmöte 21 oktober 2016

SviP (Svenskar i Pafosområdet)

KALLELSE TILL ORDINARIE ÅRSMÖTE ÅR 2016

Ordinarie årsmöte hålls kl 17.00 fredag den 21 oktober 2016 på Anemi Hotell. Röstberättigade är alla som betalt medlemsavgift för verksamhetsåret.

Inga förslag till ändringar av stadgarna har inkommit.

Anmäl dig snarast på www.svipafos.com eller [javascript protected email address] om du tänker närvara på årsmötet och buffén eller om du bara avser att komma till årsmötet eller buffén som startar kl 18.30. Sista anmälningsdag 16 oktober 2016.

Buffén är delvis subventionerad av årets överskott till alla betalande medlemmar. Ett glas vin, vatten eller öl samt buffé kostnad 10 €. För övriga gäster är priset 25 €.

Vi föreslår att under middagen görs en frivillig insamling till " Pafos Children Centre for day care". En hjälporganisation som tar hand om barn mellan 6-12 år. Barnen får mat, skolkläder och skolmateriel. Organisationen har egna lokaler. Verksamheten är öppet dygnet runt. Hittills i år har vi samlat in 754 € och vi hoppas att till jul kunna lämna över 1200 €, samma belopp som föregående jul. Dessa pengar användes till ett besök på Pafos Zoo och till inköp av datautrustning.

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA

Maina, Eva, Kiki, och Millan

Verksamhetsberättelse och Årsredovisning samt Medlemsregister finns på hemsidan under fliken Föreningen.

(Lämna tom)

14 Oct 2016